Zaterdagavond 22-03-2014

22 maart 2014 - Cochin, India

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor alle reactie's van de afgelopen week, het is heel leuk voor ons om die te lezen.

We proberen als we internet hebben Jaap zijn reisverhalen en de foto's zoveel mogelijk compleet te plaatsen, we houden het bij omdat we voornemens zijn dit  in boekvorm te laten drukken, nu hebben we er s' avonds de tijd voor, als we DV terug thuis mogen komen komt het er waarschijnlijk niet van, dus jullie treffen het een compleet reisverslag en heel veel foto's.

Het is bijna weer zondag, we hopen morgenochtend half 10 hier naar de kerk te gaan, in Cochin zijn de meeste mensen Christen. DV Morgenmiddag hopen we de morgendienst van Zaamslag mee te luisteren, dat ging vorige week ook goed en was heel fijn, we wensen jullie allemaal een goede en gezegende zondag toe en hopen jullie maandag weer verder op de hoogte te houden van onze reis ervaringen.

Een lieve groet vanuit Cochin,

Jaap&Corry

1. Je vader:
    22 maart 2014
    ik wens jullie een hele fijne en goede zondag en dat alles maar goed mag verlopen , tot weder horen
  2. Rien en annelies:
    22 maart 2014
    Dag, heel erg fijn om jullie te kunnen volgen.
    Dagelijks kijk ik of er al weer wat nieuws te lezen/ zien is. Ook Hanneke kijkt mee, en zo komt India heel dichtbij. We wensen jullie ook Gods zegen toe, en hopen dat je mag ervaren dat de Heere overal is , en niet aan een plaats of land gebonden is. We hopen dv tot maandag,want we zijn al benieuwd naar het vervolg van jullie reis!
    (Er staat niet altijd iets bij de foto's?)Hartelijke groet, rien, annelies en de kinderen
  3. Sander Debby en Fleur:
    22 maart 2014
    Hallo, erg indrukwekkend om alle foto s te zien en jullie verhalen te lezen... Jullie adoptie kinderen echt mooi. Een fijne zondag .
  4. Kathleen:
    24 maart 2014
    Hallo Corry en Jaap,

Wat indrukwekkend, ik denk dat het is om stil van te worden.
    Wat kunnen wij daar een voorbeeld aan nemen, hoe dankbaar die mensen daar zij.
    Wat fijn dat jullie jullie adoptiekinderen nu kunnen ontmoeten.
    Leuk om te zien wat jullie allemaal beleven, zo komt het voor mij ook dichtbij.

Groeten Kathleen.