Naam:
Foto’s:
552
Video’s:

Over ons

Als aandenken aan ons 30 jarig huwelijk wilden we een mooie reis gaan maken, door drukke werkzaamheden kwam het er niet van, nu hopen we naar India te gaan, geweldig!!

Over onze reis

We hebben in India al jaren 5 adoptiekinderen via Woord en Daad, in India zit de partnerorganisatie AMG waar de kinderen onder vallen. De directeur van AMG India en zijn vrouw zijn afgelopen oktober in Gorinchem geweest om een informatie avond te geven. We hebben hen daar ontmoet en onze wens aan hen kenbaar gemaakt, temeer omdat ons oudste adoptiekind dit jaar 16 jaar word, er werd zeer enthousiast op gereageerd, vanaf die tijd is het verlangen om daarheen te gaan alleen maar groter geworden en naar we hopen nu werkelijkheid.

DV 13 maart hopen we te vertrekken vanaf Brussel.

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

België, Canada, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Hongarije, India, Italië, Jordanië, Luxemburg, Maldiven, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.